אבטחת ערים ושכונות

img-3

הגנה של שטח מיושב הינה משימה מורכבת וחשובה, שכן מדובר בשטחים ציבוריים נרחבים שבהם כל אחד יכול להסתובב חופשי, בשטחים אלו קיימת תנועה רבה, והמשימה להבדיל בין אויב לאוהב אינה פשוטה כלל ומצריכה מיומנות, מקצועיות וסבלנות רבה.

חמ"ל הישובים של איילנד גארד נותן שירות לישובים ועיריות בישראל ובעולם, צוות תצפיתנים הינו ייעודי ומיומן לזיהוי אירועים חריגים, התצפיתניות בעלות ריכוז וקשב רב יודעות לעקוב בדריכות ולזהות דפוסי פעולה שונים של חשודים, לאתר פעילות עבריינית, להתריע בזמן אמת ולהכווין כוחות, לספק תמונת מצב מלאה כולל תמונות וסרטונים של החשודים ובכך למנוע אירועים ולהעלות את תחושת הביטחון של התושבים. 

איילנד גארד מפתחת שימוש בתוכנות אנליטיקה מבוססות בינה מלאכותית מהמתקדמות בעולם, תוכנות אלו עוזרות לנו לעקוב ולאתר פעילות חשודה במרחב הציבורי.

פיקוח בגנים ציבוריים

צוות התצפיתניות שלנו צופה אונליין להשגחה בגנים ציבוריים למניעת, אלימות, ונדליזם, פגיעות מיניות וכן פיקוח על לכלוך והשלכת פסולת במרחב הציבורי,

אנו נמצאים בקשר רציף אונליין עם הגורמים הרלוונטים בווצאפ וכן באפליקציית החברה ומדווחים מיידית ע"י תמונות וסרטונים על כל דבר חריג ובכך יוצרים שגרת חיים בטוחה ונקייה, ומעלים את רמת ההרתעה בקרב העבריינים.


הגנה היקפית על גדר הישוב

היחס אישי, כל תצפיתנית צופה על מספר מצומצם של מסכים , מעבר על המצלמות לבדיקה ויזואלית לפי דגשים הרלוונטים לכל יישוב, שמירה קפדנית מפני חדירה לישובים, בנוסף לצפייה האנושית קדמת הטכנולוגיה של בינה מלאכותית ומערכות אנליטיקה מתקדמות מסייעות לאיתור אירועים חריגים וחדירות.

 

להורדת פרוספקט ישובים ועיריות לחץ כאן

תפריט נגישות