אבטחת קניונים ואזורי תעשייה

img-3

שמירה ובקרה

הגנה של שטח ציבורי הינה משימה מורכבת וחשובה, שכן מדובר בשטחים נרחבים שבהם כל אחד יכול להסתובב חופשי, בשטחים אלו קיימת תנועה רבה, והמשימה להבדיל בין אויב לאוהב אינה פשוטה כלל ומצריכה מיומנות, מקצועיות וסבלנות רבה.

מוקד תצפיתניות של איילנד גארד נותן שירות עבור מרכזי קניות וכן אזורי תעשייה בישראל ובעולם, צוות תצפיתנים של איילנד גארד הינו ייעודי ומיומן לזיהוי אירועים חריגים, התצפיתניות בעלות ריכוז וקשב רב יודעות לעקוב בדריכות ולזהות דפוסי פעולה שונים של חשודים, לאתר פעילות עבריינית, להתריע בזמן אמת ולהכווין כוחות, לספק תמונת מצב מלאה כולל תמונות וסרטונים של החשודים ובכך למנוע אירועים ולהעלות את תחושת הביטחון. 

איילנד גארד מפתחת ושימוש בתוכנות אנליטיקה מבוססות בינה מלאכותית מהמתקדמות בעולם, תוכנות אלו עוזרות לנו לעקוב ולאתר פעילות חשודה במרחב הציבורי.

 

שריפות ונזילות במתחם

השירות שלנו מסייע במניעה של שריפות, נזקים, זיהוי שריפה בשלב ראשוני יכול לעשות את ההבדל בין שריפה משתוללת לאירוע קטן. החברה הצילה מספר רב של אתרים משריפה בזכות זיהוי בשלב הראשוני ע"י התצפיתניות. ברגע שתצפיתנית מזהה התחלה של נזילת מים בתוך מפעל הלקוח מקבל דיווח מיידי כך שהנזק שעלול להיגרם לציוד והסחורה נחסך בצורה מיידית ומקטין את הנזק לבעל העסק. 

 

להורדת פרוספקט לחץ כאן

 

תפריט נגישות