הגנה על תשתיות

img-3

שירות האבטחה

אתרים רבים בישראל פועלים בשיטה של שומר פיזי בשטח, לעיתים קרובות שומר אינו מבצע את עבודתו כראוי, ממוקם במקום אחד ואינו רואה את כל השטח, לרוב עסוק בצפייה בטלפון ואינו מסתכל על המצלמות.

השומר יכול להיות משוחד, להירדם, וכן יכול להיות מנוטרל על ידי הפורצים.

מוקד התצפיתניות של איילנד גארד מחזיק בעובדים מיומנים ועירניים שרואים את האתר מכל הכיוונים, אינם מורידים את העיניים מהמסכים. 

מגובים בתוכנות אנליטיות המבוססות בינה מלאכותית מהמתקדמות בעולם שמתריאות על כל תזוזה בשטח המצלמה,

ברגע הזיהוי אנחנו פועלים במהירות לסכל את האירוע עוד לפני שנגרם נזק כלשהו! כורזים לפורץ לפנות את המקום, מזעיקים כוחות סיור מהירים וכוחות משטרה.

עלות השירות של איילנד גארד תחסוך לך בין 65% ל 80% מעלות של שומר פיזי באתר ותהיה הרבה יותר יעילה.

מעקב על התנהלות בטיחותית באתר

עבירות בטיחות האתר עלולות לגרום לפציעה או מוות ח"ו של אחד העובדים, וכתוצאה מכך נזק כספי גדול, לעיתים לסגירת האתר לתקופה ממושכת. 

התצפית של איילנד גארד תעזור לך לנטר וכן לעקוב 24/7 אחר התנהלות הבטיחות באתר, לזהות עובדים שאינם מקפידים על כללי הבטיחות. כגון: טיפוס לגובה ללא רתמה, עבודה ללא ציוד מגן, שימוש במכונות חיתוך ודיסק ללא משקפי מגן וכו'.

התראה בזמן אמת על עובד שאינו מקפיד על הנהלים כולל שליחת סרטון למנהל האתר תגרום לעובדי החברה להבין שהמקום מפוקח בצורה קפדנית, תעלה את רמת ההרתעה,

תמנע עבירות בטיחות ותאונות עבודה, 

זיהוי בזמן אמת של אירוע והקפצת כוחות יכול למנוע אסון, להציל חיים ולחסוך נזקים עצומים לחברה. 

שריפות,הצפות ונזקים

השירות שלנו מסייע במניעה של שריפות, הצפות ונזקים, זיהוי שריפה בשלב ראשוני יכול לעשות את ההבדל בין שריפה משתוללת לאירוע קטן. החברה הצילה מספר רב של עסקים ואתרים משריפה בזכות הזיהוי בשלב הראשוני ע"י התצפיתניות.

תפריט נגישות