אבטחת חקלאים וחוות

img-3

בקרה כללית לצרכי חקלאות

  • זיהוי תחילת המלטה ודיווח לבעלים
  • בקרה על בריכות דגים הכולל דיווח והרחקה של ציפורים או כניסת אנשים לא מורשים למים
  • בקרה כללית על השטח לזיהוי הצפות ונזקים

 

שירות אבטחה

אחת הבעיות הגדולות במדינה, לא פחות. פשיעה חקלאית היא בעיה שמטרידה חקלאים בכל רחבי הארץ בכל זמן נתון, אבל לא מגיעה תמיד לכותרות, למרות שלא עובר לילה בישראל בלי נסיונות פריצה או גניבת ציוד, אנו מספקים אבטחה היקפית על ידי חמל תצפיתניות במיקור חוץ לשטח החקלאי המתמודדים מול הפשיעה החקלאית. 

איילנד גארד נוקטת בגישה פרואקטיבית (מניעתית), הצוות המיומן שלנו עוקב אחר האזורים החיצוניים והפנימיים בעסק שלך כדי למנוע אירועים עוד לפני שהם מתרחשים. אנחנו לא מחכים לאזעקות. אנחנו צופים ומזהים את הגנב בשלב מקדים בו הוא מתכנן את נתיב החדירה שלו ומיד פועלים לסיכול האירוע, התצפיתנים המיומנים שלנו משתמשים במערכת הכריזה ומבריחים את הפורצים. שיטת האבטחה הנפוצה מבוססת על גורם מתריע אחד שהוא החיישן שיתן טריגר לכך שיש אירוע כלשהו, שימוש במעגל אבטחה אחד אינו אמין דיו כדי לשמור על עסק, ועובדתית ברוב המקרים מעגל האבטחה הזה לא מצליח למנוע את הפריצות רק אבטחה בכמה מעגלים כפי שאיילנד גארד מציעה תמנע את הפריצות ותתן לחקלאי לישון בשקט.

שריפות,הצפות ונזקים

השירות שלנו מסייע במניעה של שריפות, הצפות ונזקים, זיהוי שריפה בשלב ראשוני יכול לעשות את ההבדל בין שריפה משתוללת לאירוע קטן. החברה הצילה מספר רב של עסקים ואתרים משריפה בזכות הזיהוי בשלב הראשוני ע"י התצפיתניות, 

 

 

להורדת פרוספקט חקלאים לחץ כאן

תפריט נגישות